Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że został uruchomiony Dział Wsparcia IT, który odpowiada za obsługę zgłoszeń dotyczących systemu Extranet.
Wszelkie zgłoszenia dotyczące błędów, problemów technicznych lub potrzeb związanych z Extranetem należy kierować bezpośrednio do Działu IT.
Aby usprawnić proces zgłaszania spraw, przygotowany został dedykowany formularz zgłoszeniowy, dostępny pod adresem:
https://pzpnlnp.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/22
Dodatkowo, zgłoszenia można przekazywać również za pomocą ikony znaku zapytania (❓), dostępnej w każdej aplikacji lub systemie PZPN.
❗ Ważna informacja:
Wiadomości dotyczące Extranetu przesyłane na adres wsparcie@pzpn.pl nie są obsługiwane – są automatycznie przekierowywane do odpowiedniego działu.W celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi prosimy o korzystanie wyłącznie z formularza zgłoszeniowego.