Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że został uruchomiony Dział Wsparcia IT, który odpowiada za obsługę zgłoszeń dotyczących systemu Extranet.

Wszelkie zgłoszenia dotyczące błędów, problemów technicznych lub potrzeb związanych z Extranetem należy kierować bezpośrednio do Działu IT.

Aby usprawnić proces zgłaszania spraw, przygotowany został dedykowany formularz zgłoszeniowy, dostępny pod adresem:

https://pzpnlnp.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/22

Dodatkowo, zgłoszenia można przekazywać również za pomocą ikony znaku zapytania (❓), dostępnej w każdej aplikacji lub systemie PZPN.

Ważna informacja:

Wiadomości dotyczące Extranetu przesyłane na adres wsparcie@pzpn.pl nie są obsługiwane – są automatycznie przekierowywane do odpowiedniego działu.W celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi prosimy o korzystanie wyłącznie z formularza zgłoszeniowego.

 

 

Stronę www dla PPPN wykonało

Profesjonalne strony, sklepy i aplikacje internetowe